12 september

Hejsan och grattis Ida som fyller 16 idag!
Som ni ser har jag nu fixat min header litegrann. Jag vet, det ser lite B ut, men bättre än att ha dom där färdiga designarna iallafall. Tack Becca som visade hur jag gjorde :)

Vi hade iallafall väldigt mysigt igår. Dock så var det bara Beccis och Tom som kom, dom andra gav oss dissen ;)
Fast vi hade det bra ändå. Åt massa gott och kollade på film. Spela kort hann vi också göra men vi höll på dö av trötthet så vi skippade de. Många skratt fick vi oss iallafall :)



tack för att ni gjorde mej sällskap :)

Idag iallafall vaknade jag typ halv nio. Eller egentligen sju, men jag lyckade somna om.
Har egentligen massa städning att göra, men är lite lat. Får ta tag i det snart.
Ikväll ska jag till Ida på födelsedagsmiddag. Ska bli roligt :)

Men nu ska jag nog ta tag i städningen. (fast ärligt talat tror jag inte det)
Men vi hörs :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0