09-09-09

09-09-09 idag. Haha coolt. Facineras av sånt där ja :p
Har iallafall haft en hyfsat bra dag. Tankarna finns ju där, men hade jäkligt kul på skolan idag så de överskuggade det mesta :D Vi hade eos, och det var askul. Man skulle med hjälp av ljud visa en normal dag i våra liv. Herregud säger jag bara. Konstnärligt vart de! Sedan hade vi GeMu, men det var rätt segt. På bussen hem blev det massa prat med älsklingsfanny och trolltån :))
Kom hem och dog framför tvn med en hamburgare. Eller det kändes som jag dig iallafall. Astrött. Och ont i kroppen och snorig och skit. Förlåt att jag klagar helatiden. Behöver få göra det ibland :)
Nu har jag suttit och varit social med Becca, Fanny och Julia. Kärlek till dom :)
Men nuuu, ska jag kolla på idol och alla roliga människor :D
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0