6 oktober

Nu bor jag i staden
två nätter i veckan, och det är verkligen aaasskönt! :D
Och sussi, lovisa och alla hade gjort jättemysigt och städat och donat för att jag skulle komma, man kände sej verkligen välkommen :))

Haha, jag sitter och chattar med Christian min son, och han är verkligen klockren, så jävla rolig! Haha, dom där nere måste tro jag är knäpp som sitter och skrattar här i min ensamhet :P

Och vet ni, jag håller på att älska ihjäl mej i min klass, den är underbar!
www.esmnollniob.blogg.se

Jag har tilloch med fått lite GeMu-plugg gjort, och klockan är bara sju och jag är liksom här :D haha, skönt :D
Fast jag saknar ju berglund där hemma såklart :))<3

Men puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0