4 oktober

Hejsan!
Igår kom jag hem från stockholm, där jag haft tre kanondagar med Fanny, Josse, Eva och Carina.
Jättekul, verkligen. Har lärt mej massot, fått massa inspiration och lärt mej att man måste hänga med i evas stadstempo om man inte vill bli lämnad ensam kvar på tunnelbaneperrongen medans de andra åker iväg. Haha, dom hann in. Inte jag.

Idag sov jag till tio, och det var asskönt! Sedan slappade jag frmför tvn, och sedan kom Emma! Var så kul att träffa henne igen :))<3
När hon åkt kom Beccis, och vi hade myskväll med resten av familjen, körlaget och kladdkaka. Dessutom gjorde vi massa planer så nu peppar vi för nästa helg, och helgen efter de! :D

Puss

    

    

Kommentarer
Postat av: rebecka'

Det kommer bli kanoners ! :D:D:D

2009-10-04 @ 11:55:05
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: hannah'

att det kommer! :D:D

2009-10-04 @ 14:46:14
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0