28 oktober

Hejsan alla trötta :) Igår var det klassfest. I stan, på alnö i Dags etta. Var verkligen en kanonkul kväll, helt sjuk faktiskt. Hände ju en hel del oväntat kan man ju säga... Men kul iaf :) Mindre kul var de ju idag då, för nu blir det nog lugnt med fester framöver. Bra Hannah, verkligen! (Y) Sov iaf hos Bellas moster, och när vi vaknat och så imorse drog vi in till stan där vi käkade lunch med Christian x2 och Anton. Trevligttrevligt. Drog hem sedan med fem i ett bussen, och sen har jag bara vart hemma. Önskar dock just nu att jag bara fick krypa ner under täcket och glömma allt, och låta allt bli bra igen. Förlåt, nåt mer kan jag nog inte säga..
Blir nog hemma resten av veckan, rätt skönt. Men ska iaf se till att träffa Kattis den här veckan, för hene har jag inte träffat på 12 veckor! Bigg miss. Nu ska jag nog ta mej en välbehävligt dusch, eftersom hela jag stinker rök efter gårdagen, och sen blir det en tekopp framför Grey's Anatomy med familjen. Förstår inte hur dom kan vara så otroligt snäll mot mej, det känns inbte som om jag förtjänar det just nu. Så kärlek till dom <3
Hade bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0