14 oktober

Hello alla ni få readers som jag har.
För inte är det många, men jag är glad ändå! :) Sitter här på söder hos min extrafamilj. Har precis druckit te, ätit Lovisas goda kladdkaka och kollat på Grey's. Jättemysigt. Innan de var vi på birsta, och där köpte jag.......... Ett armand, tadadadam! Ovanligt, nej. Men jag kunde inte låta bli :)
Har vart en rätt soft dag. Eller nja, lite smådryg kanske, men klassen gör den kul. Hade estestisk orientering med bild större delen av dagen. Satt med Loddan och Rebecka, och vi var elaka med varann. Eller ja, dom var elak med mej, och jag försökte vara elak tillbaka. Men jag är inte så himlans bra på de. Haha :D

Just nu sitter jag och funderar om jag ska slå på en film, läsa en bok eller skriva klart novellen. Antagligen så borde jag välja novellen, men det kändes tungt. Haha!
Hare bra!





Puss från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0