13 oktober

Hejsan. Jag är i stan igen.
Skönt. Har tagit ledigt från allt plugg idag, så har nyss vart ute och gått och väntar gör ett varmt bad, en kopp te och desperata hemmafruar. Hur skönt lät inte de då? :D
Har haft ensamble-uppvisning idag. Det gick åt helvete. Fuck alltså, tror aldrig jag vart så dålig. Haha, ska försöka ta de me en klackspark :)
Vi hade även GeMu-prov. Faktiskt inte så illa som jag trodde, skrev på nästan allt :) Efter skolan blev de stan me Andrea, trevlans. Köpte mej en tröja faktiskt :) Om det nu är nån som bryr sej om de :p
Imorn kan jag sova till sju, hur skönt som helst med mina fem-timmars sömn inatt.
Och, jag vill bara varna alla: Jag har börjat sms i sömnen. Har gjort de fyra gånger nu på två veckor, så bli inte brydd om de slinker ner nåt mysko sms från mej! :)
Men nu ska jag nog genomföra mina planer, så puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0