still wednesday

Hej there

Jag sitter hemma i mitt nystädade rum. Och vet ni hur skönt det känns? Det känns bokstavligt talat som om nån lyft bort en tung skrikande unge från mina axlar. Hur skönt som helst. Min snälla mamma hjälpte mej, så det gick jättefort.
Iallafall så kom jag hem halv sex, med tåget, efter en ganska så väldigt seg dag. Har gått på nå hyperpulver hela dagen tror jag, men sista lektionen kom tröttheten ikapp och då blev jag en död fisk igen.

Men som sagt så är ja hemma, och relativt lugn nu. Speciellt sen rummet blev städat. Då försvann en jävla massa stress också av någon anledning. Kvällen för mej bjuder iallafall på en lång skön dusch, en STOR kopp rykande te, och Grey's Anatomy på tvapparaten. Hur greaty lät inte de? :D Sen har jag bestämt att jag ska sova minst nio timmar inatt, så ingen smsar mej efter halv elva, förstått? :D

Men nu kallar duschen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0