8 november

Hej och förlåt för dålig update. Har varken haft ork eller lust, men så är de ibland. Hade en grymt rolig fredag. Följde först med Andrea hem, och sedan drog vi till pipeline, där mina underbara vänner var. Jättetrevlig kväll iaf. Dock när vi skulle hem. kom aldrig tåget, så v fick åka buss istället. Men vi kom ju hem iaf så. Igår var jag på Celinas innebandy turnering, som dom vann överlägset :D  Stolt_syster93. Träffade även på mina kära vänner Walle och Tom där, så då beslutade vi oss för att samla ihop gänget på en filmkväll. Så så blev det. Beccis, Emma, Tom, Walle och Calle kom hit på lite film och mys, och det var riktigt trevligt måste jag säga. Blev två stycken Johan Falk-filmer, som faktiskt var jäkligt bra :)

Idag har vi firat pappa på farsdag, och sedan åkte jag på luciaträning. Därifrån gick jag direkt upp till mormor där vi skulle ha lite släktmiddag. Mys. Sedan åkte jag på sång, och nu är jag litegranna happyface :D Har valt låtar nu, så nästa vecka ska vi in i studion, och i december ska vi knäppa kort till skivomslaget :D

Nu ska jag iaf inte skriva nåt mer, för jag har liksom inget mer att skriva :)
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0