3 november

Hej hopp! Jag beslöt mej iaf för att träna igår efter småttingarnas träning, och det var så jävla härligt! Fick dessutom träffa Anna och det kändes precis som förr! Nu låter jag som en nostalgisk, jobbig 70-åring, men det kändes faktiskt så! :)
Och idag klev jag upp kvart i sex, och fick skjuts av pappa till kvart i sju-bussen. Sen sov jag i bussen dessutom, så har varit hyffsat pigg idag. Hade ensemble, och vi bestämde nya låtar, så jag känner mej riktigt pepp för de :D Sen åkte jag hiss. Kanske inte har berättat om sist jag åkte hiss, och den stannde? Då fick jag iaf total panik, typ hyperventilera och skrek. Haha, tydligen har jag lite småklaustrofobi. Har åkt hiss en gång sen dess, och då gick det skitbra. Men idag trängde vi in oss 6 stycken i den lilla hissen för max fem. Och såklart stannde den. Lyckat? Nej. Lite smått embarrassing, eftersom jag skrek som en barnunge. Eller ja, "ljust, som typ en tjej", enligt Emil. Haha, och jag är inte en tjej jag då? :D

Jajaaaaa, shit happens. Nu sitter jag iaf hemma hos min extra-sundsvallsfamilj. Har precis käkat en underbart god kyckling-gryta, och nu är på väg att plugga lite GeMu. Efter skolan var jag ner på stan med Andrea, Rebecka, Christian och Angelica, och köpte farsdagspresent, men sen gick vi skilda vägar.
Kvällen ikväll tror jag blir riktigt soft. Ett bad och lite desperata hemmafruar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0