10 november

Hejsan och åter igen förlåt för dåligt uppdatering.
Sånt är livet. Är iallafall hos min sundsvalls-extra-familj nu. Jätteskönt. Efter skolan drog vi ut på birsta, och jag hittade massor. Och på kvällens sista affärsbesök fick vi tre new-moon biljetter till förhandsvisningen :D Då blev man jag inte alls glad :D Så jag, Lovisa och hennes kompis ska gå på den natten till fredag next week. Great! :D

På skolan idag kändes iallafall allt ganska depp. Jag och andrea satt och pratade aslänge, och delade lite tårar, sen kändes de lite bättre :) Annars hände det väl inget speciellt. Fick ju som vanligt dagens skratt från min underbara cp-klass :D haha

Men nu ska nog jag ta och gå och lägga mej! :) Haha, vem fösöker jag lura? Jag lär nog sitta här ett bra tag till :D
Hade!



och jag passar väl på att bjuda på en bild från pipeline i fredags :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0