9 maj

Hejsveejs
Har inte hunnit blogga någonting denna vecka, men nu är jag här! Haft en helt okej vecka. Emmelie har vart i norge så hon har varit saknad :'( Annars har gofolket på skolan gjort mej happy. Iallfall vissa av dom. Andra har man ju insett att dom är idioter ibland. Vi har kommit jättelångt med balen nu iallafall. Den är om mindre än två veckort och egentligen det ändå vi har kvar att göra är maten och dekoreringen :D
Kört bil har jag även gjort i massor den här veckan. Skitduktig måste jag säga att jag är. Första körningen med Emmelie gick till ungefär så här;
Emmelie: "Akta busken!"
Hannah: "Jag har koll" (styr mot busken)
Emmelie: "Hannah bromsa!"
Hannah trycker ner gasen ännu mer, i tron om att det är bromsen.
Emmelie rycker i handbromsen, och den gula bubblan är räddad. :))
Skitbra tycker jag :D har kört med mamma massa också. Har lite problen med att få bilen att rulla framåt. Får motorstopp hela tiden. Men svänga det kan jag minsann :D

Och igår var vi och grillade igen. Vi skulle ha tjejkväll, jag, Beccis, Fanny och Kattis. Mysigt som tusan var det. Många skratt men även massa deeptalk. Vid tio kom det massa annat folk också. Trevligttrevligt :))
Och ikväll blir det ännu mera grillning hos Tom. Kulkul. Och sen ska jag och Fanny sova i en stuga på hennes mormors gård. Asmys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0