25 maj

Jag är trrrröööötttttt, men jag lever efter helgen :D Kanonvecka/helg har det varit! Helt perfekt! Dock inte så mycket sömn, men det tar jag igen nu när det är skolvecka ;) Fanny, Becca, Erik, Tom, Walle, Jeppe och Morgan kom till mej i fredags. Väldigt kul. Vi spelade poker, och jag gjorde tyvärr inte lika stor succe som i onsdags, men de kan jag leva med ;) Sedan spelade vi sanning och konka, fast drickvarianten med spelplan. Skafferiet var dock tomt, men vi fyllde kannorna fulla med vatten och drack tills vi nästan kissade på oss allihopa! Man fick ju liksom bara gå på toa om man fick toakortet, vilket inte var så ofta. Haha, gillar den här;
Becca: "Yes! Jag fick toakortet!"
Walle: "Jaha, och jag får bara skitkort".
Haha, vilka människor. :)) Aaah, trevligt var det iallafall. Vet inte riktigt när Walle och Morgan åkte hem, men de andra blev kvar ett tag innan Jeppe åkte, och resten sov över. Fick ett skrattanfall när becca och jag skulle ta fram madrasserna. "Fan vad ni har pulat bra här!" Haha, gobecca :P Slutade iaf med att vi sov alla i mitt lilla rum. Erik somna med en klubba i käften, vaknade med klubbpinnen i mun, och första repliken, klockan nio på morgonen var; "Jag måste fan ha en klubba". Så goda var tydligen dom.
Ja iallafall dagen efter, när vi fick upp tom ur sängen, och alla åkt hem, då for jag och Fanny vidare till Backetjärn, där det var konfirmationsläger. Vi åkte båt. Fort. Sedan var vi uppe till tre på natten innan alla busiga barn hade somnat. Mahaha! Fast troru man kunde vosa då eller? Nix, för det var kallt som satan! Sov imellanåt fram till sju, då det var uppstigning. Kul. Men lyckade iaf orka med dagen, med hjälp av lite tupplurar här och var. :)) Sen på kvällen kom först Kicki, Linnea och Ida och hälsa på en sväng. Sen kom emmelie och dennis :))
Och nu, har jag klarat av en hel skoldag, och tror snart jag ska brumma iväg bort till Borgsjö :) Tack och hej, leeeverpasteeejjj! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

dock fick jag aldrig använda det där toakortet, för det var någon tjockis som snodde det ;(.

Men hannah jag kunde faktist inte veta hur ni hade stoppat in madrassen heller ;D haha. <3

2009-05-27 @ 18:34:29
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0