20 maj

Blev en mycket trevlig promenad igår, med Fanny och Kattis. Vi gick i ungefär en och en halv timme, och det blev en massa deeptalk. Väldigt trevligt. När vi kom tillbaka till mopparna var det någon jävel som hade flyttat runt och gjort massa grejjer på dom. Låt bli andras grejjer!
Sedan åkte jag hem och kollade på desperate, och sedan rringde fanny. För hon hade nämligen tappat bort sin telefon under promenaden. Så då var det bara att åka ut och leta, dock utan resultat :/


Dagen idag har varit mycket trevlig. Sov ändå till nio :D :D Asskönt. Sedan åkte vi bort till treklövern och dukade och fixade det fint. Vi blev klar tidigt så det slutade med en pizza på vagabondo. Sen åskade det en massa, och mamma blev nästan träffad av blixten under vår diskbänk :o Scaaryy :S
Sen åkte vi och hämtade lennart på station, och jag fick köra lite bil.
När vi kom hem testade jag och mamma lite balfrisyrer, och sedan åkte jag bort till tom och träffa lite folk. Väldans trevligt måste jag säga. Skitkul fakitsikt :D Åkte hem runt halv två, och sedan var det pang bom i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0