19 maj

Blev inget lirande igår med "bandet", men de gjorde ingenting. Fick sluta två istället :D Så jag åkte hem och gjorde mej en macka. Var nämligen mycket hungrig. Sedan tog jag och "pluggade" lite. Eller vad man nu ska kalla det. Kolla på tv kanske det heter ;) Sen när mamma kom hem tog vi med oss lite mat och gick ut i husvagnen och tillagade den. Mysigt faktisk. Efter det blev de pluggning på riktigt. Iallafall nästan. För då kom älsklingsemmelie and her boyfriend och hälsa på. Då blev jag glad :D Vi kollade på film och drack te med mamma pappa och celina. Mys.

Och den här dagen har varit rätt bra. Hade sång efter lunch. Blir möjligtvis två låtar på kulturnatten :D Sedan på eftermiddagen tränade vi med "bandet" till skolavslutningen. Kommer bli riktigt bra känns de som. Sen brummade jag och syster min hem och lagade middag i husvagnen.
Vi har börjat lägga in golvet i köket nu iallafall. Kommer bli skitbra tror jag :D
Och nu blir det en långprommis med Fanny, och sedan te och desperate housewifes. Like it!
Men gissa vem som får sovmorgon imorn? Jo, nämligen jag, (och alla andra i balkommitén), för vi ska till treklövern och duka och dekorera :D Kommer bli kanon tror jag. Fast har ännu inte testat någon balfrisyr, men de löser sej ;)
Nä nu ska jag gå och va lite hurtig med favoritfanny. Tackåhej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0