13 maj

Tjoflöjt!
Igår var jag och mina coola vänner på ledarmöte och planerade hyss för the konfirmands. Mysigt var de. Vi gjorde varma mackor, åt chokladbollar och disskuterade min korkadhet.
Sen kom Emmelaaaj och Dennis och dom mådde bättre och jag fick krama min vän :D Sen brassade jag hem på min dundermoped och pluggade häcken av mej. I mina drömmar. I själva verket gick jag och la mej och halvsov framför tvn. Inte bra Hannah. Har liksom bilogiprov imorn så ja :S Sen kollade jag och mamma på desperata hemmafruar och sen på eurovision. Heeejjjaa sverige!

Och idag tog jag mej en sovmorgon till halv åtta.
Sen var det slut på fröjden. Åkte moppe till skolan, och där har jag tillbringat min dag! Helt okej dag. Har bakat massa pajer till balen. Och Moa, jag diggar verkligen dina parkeringar som är placerade ungefär tvärs över två parkeringsplatser :)) Och nu borde jag verkligen plugga. Har inte råd att förlora mitt MVG i biologi.
Och Celina ropade nyss att hon hatar mej. Jippi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0