11 maj

Hej pissdag!
Tror inte den här dagen kan bli nå sämre nu. Har varit astrött hela dagen. Första rasten kastade erik en bokjävel i fejjan på mej så nu har jag två asfula sår mitt på kinden. Ont som satan. Sen har det bara vart astråkigt och segt. Fick linda upp halva min luffarslöjdsgrej för att den blev så ful! Kommer hem, har huuuur mycket plugg som helst. Sen ringer emmelie och berättar att dennis (som nyss kommit hem från USA), kanske har svininfluensan. Och har han de, så har hon garanterat det också! Så dom ska testa sig imorn, sen gåre två dygn innan dom får svar och under den tiden får dom inte träffa någon! Jag dör! Fanfanfan! Saknar ju min bäste vän :'(  <3 Känner mej som blä! Och inte har jag hunnit tränat idag heller! ÅÅÅH! :( :(

Fast en bra sak har hänt idag. Pappa kom hem nyss, han har varit hos Brad. Och gissa vad han har med sej? Jo, tre par sundsvalls/adidasbyxor i modellen som inte ens kommit ut i affären ännu, plus tröjor till! :D I liiike Brrraaad! :D


Hannah Berglund. Tillräckligt smart för att inse att hon är korkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0