Fredagen den 13

Hej och hallå!
Ingen otursdag för mej idag iallafall. Än så länge. Pepparpeppar. Vaknade sju. Så himla skönt. Behövde inte göra nåt åt håret, inte sminka mej. Bara liksom vakna. Var färdig till kvart i åtta, så då tog jag mej en skön välbehövlig promenad. Kom till skolan, och då hade vi nationella i engelska fram till tolv. Seegt. Sen fick vi titta på film till två. Nån dokumentär. Sorglig som man grät och sjuk som man bara gapa på samma gång. Sen tvåbussen hem. Så jävla skönt! Inga läxor, ingen pluggning, inget "jag måste"! Jag känner mej otroligt lycklig och lättat! :D Hihi
Så nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. Hjälpa mamma att göra smörgåstårta. Sen vet jag inte va de blir. Kanske gymmet. Kanske gårn. Eller nånting annat. Tänker bara ta kvällen som den kommer. Häääärligt :D
<33333333333

Kommentarer
Postat av: fannyb

Haha, ja det tycker jag att vi ska göra. Vi tar den direkt efter skolan någon dag :)Och då ska vi ta en långis! (Svar på det du skrev till mig)

2009-03-13 @ 23:08:25
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0