7 mars

Godkväll
Sitter här i lobbyn igen. Trött som ett as. Klev upp sju imorse, åt frukost och sen gick vi iväg till backen. Tjejerna besiktade så då gick jag tillbaka till rummet en stund. Hjälpte till vid både första och andra åket. Peppade, värmde upp, bar ner skidor och kläder ;) Sen runt tre var vi tillbaka till hotellet. Då tog vi och gymmade en stund, sen solade jag litegranna också. Himla skönt. Sen blev de dusch, och efter det blev de kamratmiddag. Nå kött och potatisgratäng. Helt okej gott. Sen blev de åter igen en utdragen prisutdelning. Ont i rumpan, halvslutna ögonlock, och värkande, klappande handflator. Nu ska barna ha disco, och de tänker minsann inte jag gå på. Har köpt mej en loka nu, så nu blire slapp och mys framför melodifestivalen. Måste bara ta en koll först på mina tjejor. Vill ju va säker på att dom dansar ;)
Imorn blire lite sovmorgon iaf. Sen äre slalom, och sen hemfärd :D Trevlig helg, men känner mej rätt sliten, så min egen säng skulle inte vara dum i detta nu. Fast jag ska inte klaga. Att bo på hotell med helpension är inte helt fel de heller ;D
Slå en pling :D Tackåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0