5 mars

Heej blogg!
Har jobbat idag med. Rätt trevligt. Började 10, slutade strax efter tre. När jag kom hem, satt jag och språkades lite med min kära moder, sen gick jag till rummet. Det är rätt städat nu, så då satte jag igång med grovrensning! Nu ska ALLA onödiga prylar bort. Pust väck! Eller iaf till förrådet så länge. Har insett hur sjukt mycket grejjer jag har på mitt rum egentligen. Inte bra, har ju läst feng shui ;D
Mamma hade lagat lasagne till middag. MUMS! Och nu vart jag tvungen att vara lat en halvtimme, fast nu ska jag gå och städa igen. Och packa. För imorn drar celina och jag till södra berget. Klockan sju imornbitti far vi. (!) Så alla trevliga människor som har mitt mobilnummer kan gärna slå en pling, eller skicka iväg ett meddelande, för jag kommer inte hem förns på söndag. Och om ingen kan trolla fram en dator på hotellrummet så blir det ingen blogg på ett tag. Men nu måste jag kila. Ha det bra! :D<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0