23 mars

Tjenispenis
Har haft kanondag i vemdalen idag. Verkligen kanon har de varit. Vädret var inge bra, men det gjorde inte dagen mindre rolig. Dagen tillbringades med Beccis, Fanny och Emma. Jag kan säga att vi åkt ungefär bara där det inte finns några backar. Vi har krockat med träd, tappat stavar, hållt på kissa på oss, flörtat med liftgubbar, tappad skidor, åkt åt fel håll i sittliften, ramlat, och åter igen ramlat. Blåmärken och träningsverk, men vad gör de? Kanonkul var det iallafall :D Vi har även kommit fram till att jag gillar pommesfrites-krydda, emma vrålar som en hel karl, rebeckas intilligens sitter i skidorna, och Fannys skakar som en jävla pistmaskin när hon skrattar. (fast det visste vi ju redan)
Ja, kortochgott. Tack för kanondag tjejor :D<3

          

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha fina komentarer om oss ;) älskar dig :D<33

2009-03-25 @ 14:37:49
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: fannyb

men hallå där, jag skakar inte när jag skrattar :p<3333333333

2009-03-29 @ 19:41:48
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0