22 mars

Hallå
Sitter här, hel och välbehållen. Ramlade nämligen nyss i trappen, med ett stort glas vatten i handen. Ont i knäna och händerna. Känner mej som en riktig gammkärrng som ramlar i trappen. Andra gången på kort tid.
Jaja. Haft en bra, lat dag. Emmelie sov här i natt. Myys. Jag vaknade halv sju av en mardröm. Men somnade om till 10. Då åt vi låg vi mest bara och snacka. Mysigt. Och vi är kära i varandra. På vänskapligt sätt.
Sen for min kärlek hem. Och då hade pappa hyrt en gråtfilm så då låg hela familjen och kika på den, samtidigt som vi var riktigt tjocka och åt glass med mammas specialchokladsås.
Sen blev det såklart one tree hill. Och jag bara hatar att peyton ska ha cancer! Blä.
Ja, och nu sitter jag här. Har laddat hem "låt den rätte komma in", så funderar på att duscha och sen se den.
Imorn blire vemdalen med skolan. Ska bli så jävla kul :D Längtar efter långa backar och massa sol! :D<3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0