20 mars

Halloj. 50/50 dag idag. Halva jobbig, halva bra. Sovit dåligt som ett as inatt. Drömt den hemskaste drömmen jag någonsin drömt förutom feberdrömmarna. Sen har jag såklart gått och grubblat på drömmen och varit trött all day long. Väldigt seg dag ändå. Hade äntligen det förbannade franskaprovet imorse. Gick sämst. Hade fem poäng ifrån VG. Aldrig haft G på ett prov så är väl inte jättenöjd. Sen styrketränade jag och kattis. Det gick bra faktiskt. Hade även nationella muntliga i engelska. Hoppas de gick bra, det kändes inte kanon men. Sen när vi sluta, gick jag och Fanny ner på kontoret och städade. I own you one Fanny ;) Hon tog kvart över tre bussen hem, sen kom emmelie ner på kontoret. Hon såg på när jag åt havregrynsgröt också prata vi massa. Fem i fyra skiljdes vi åt, och jag gick ner till kyrkan för att öva tills imorn. Fick träffa sarek och de andra körerna också :) Fast var tvungen att åka hem fem, för mamma har haft examensfest ikväll. Trevligttrevlig, Trerätters middag, trevligt folk och myys :) Fick även svar på min dröm. Känns mycket bättre nu när jag förstår den :) Men nu ska jag gå ner och vara trevlig ett tag, för snart ska jag gå och lägga mej. Är trött som ett as :) Pussåhej<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0