17 mars

Goddagens
Sitter här, fast jag inte borde, med världans träningvärk. Lyckade äntligen :P
Var ju på träning igår, och i första åket kastade jag mej ut i slalombanan. Slalom som jag inte åkt på hur länge som helst. Skäms lite. Alltså storslalom och superG älskar jag, så är de bara, men slalom har inte riktigt vart min grej. Fast igår insåg jag att jag nog älskar det minst lika mycket. Trodde jag hade tappat suget för slålomåkning, men under dom senaste veckorna har jag vart och kollat på så många tävlingar, att jag insett hur jävla förälskad jag är i sporten. Helt kär! Det är svårt att förklara, men det är bara så härligt. Glömma bort allting annat, och sen bara kasta sej ut i en slalombana. Vara helt fokuserad, och ta ut all sin kraft i nån minut. Och när man kommer ner är man liksom helt upprymd, och helt slut också för den delen. Det är bara för härligt.
Summa sumarum så gick det rätt bra att träna igår. Om man tänker på att jag inte åkt just slalom på väldigtväldigt länge. Plus att jag fick träffa min underbara anna. Var så kul att träffa henne, vi har alltid så mycket att prata om :)<3

Och idag har alla niorna varit i staden sundsvall och haft curling. Riktigt kul vare. Jag, Becca, Fanny och Jeppe var i ett lag, och vi spelade mot Calle, Tom, Walle och Morgan. Kul vare, fast alla gjorde väldigt snygga vurpor och mitt knä är svullet och blått :D Och sen åkte vi in till stan, och jag, Fanny och Becca gick på donken och käkade. Mums och onyttigt. Men kul som satan. Skrattade så att jag dog. :D<3 Sen gick vi och shoppade lite, fast efter ett tag åkte becca hem, medan jag och fanny stannade kvar. Köpte ett sånt dära indianband eller va de nu heter. Sånt man har i pannan. Har ett i guld redan, men tog och köpte ett i läder. Assnyggt. Också ett par trosor på rea, och sen såklart en massa special stuffs till katarina som fyller 16 år imorgon :D Letade efter drömtröjan också, men den ploppa aldrig upp. Och sen, då fick jag äntligen träffa den saknade sallyrally! Var så kul att se henne igen :D En saknad människa det där.
När vi var färdiga åkte vi med 20 över fyra bussen hem. Tänkte ut och springa en sväng, men nu har jag ödslat bort den tiden på bloggskrivning. Besviken på mej själv. Fast nu måste jag gå och träna på HK-provet tills imorn. Har iinte ens kollat på de! En timme har jag på mej nu inna desperate börjar :S Blä för mej.
Tackåhej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0