14 mars

Tjooh
Sitter här. Trött, fräknig, frusen, och på rätt bra humör :) Har vart på mitt andra hem hela dagen. Varit portvakt såklart då. Insåg i morse hur mycket tid jag lägger på getberget egentligen. Sjukt många helger går åt iallafall. Fast jag klagar inte. För jag trivs. Kanonväder var det också. Så har bara lapat i mej sol, hela dagen, mellan 8 och 4. Celina stumpisen kom
6a idag, och fick pokal och gå upp på pallen :D Galet stolt storasyster. Också lottade dom ut 6 sony ericsson mobiler. Två till dom som arbetade och fyra till åkarna. Var så jävla sugen på en ny, för min är helt psyko. Men jag fick såklart ingen. Det fick däremot min kära vän Fanny och min älskade lillasyster Celina :D Haha, rätt sjukt faktisk :P Fast eftersom celina nyss fått en ny, så kanske jag får köpa den till bra pris ;)
Vi kom hem vid halv fem, då åt vi smörgåstårta och kollade på herbie. Och såklart sappade vi lite mellan hockeyn också. Tiiimmmmrrrrååååå! <3
Sen nu har jag suttit och läst massa dikter, och kollat på massa bilder. Och ikväll blir de inget annat förutom massa melodifestivalen. Tror jag hoppas på att alcazar (stavning?) går vidare. Fast jag kanske ändrar mej. Brukar ju har lätt för de.
Och igår var jag hos min kära vän emmelie. Vi myste och åkte skoter. Vill också kunna köra som hon :) <3

Imorn blire heldag på berget igen då. Får träffa anna, och om jag fattade rätt, även oscar? Också Fannyn såklart :D Och, om jag har tur, och emmelie är vid, hrmhrm, gott skick. Så får jag även träffa henne. De låter ju kanon de här ;)
Men ska gå och mysa och förhandla med min syster nu. Pussåhej :D

Kommentarer
Postat av: fannyb

Jag blev helt brydd då dom sa mitt namn. Hörde det inte själv först. Vera och dom sa det till mig, trodde dom inte. Men sedan sa dom det en gång till. Kul att Celina också fick en! Men fattar inte, ska du köpa den dom fick idag? Eller hennes gamla? :p

2009-03-14 @ 23:43:36
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0