11 mars

Halloj
Hann inte med att blogga igår. Var faktiskt jätteduktig och satt och pluggade från att jag kom hem till nio. För då var det desperata hemmafruar på tv.
Och nu är jag trött. För jag gick på skolan till två, sen kör till halv 4, sen ungdomsledarträff till halv åtta. Jag är faktiskt trött. Men rätt så glad. När jag kom hem sa mamma att hon hade en överraskning till mej, eftersom jag hade vart så duktig och ställt upp i helgen. Så då gav dom mej en asfin Oxbow-mössa, PLUS, en stickad SVEA.mössa :D Jag är lyckliglyckliglycklig, och varm om huvve! :D Också fick jag reda på idag att jag hade MVG på alla svenska nationella :D:D
Har nötat massa Sarek-låtar också. Längtar faktiskt, ska bli jättekul. Och nu kom emmelie och dennis. Ska gå ner och vara social, och kolla på Greys! :D Pussåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0