7 juni

Hej och hallå! Jag har haft en mycket trevlig, dock intensiv, men trevligt helg. Jävuskt oflyt har jag också haft. Men alla gör vi våra misstag. I fredags iallafall, var jag först hemma. Åt mysmiddag med familjen :))  Sedan målade jag toaletten, asbra vart det. Jag och min mamma är bra på sånt där vi.
Sedan runt nio åkte jag till Fanny, och där var även Esmeralda. Vi åt smörgåstårta, och det är gott :D Sedan åkte vi in till fränsta och äventyrade lite, och efter det for jag och Fanny till Tom. Där var b.la. Becca och lite annat folk :) Hade ju tänkt att vara hemma tidigt, eftersom det skulle bli tidig uppstigning på lördag. Det hade mina föräldrar också tänkt, att jag skulle va hemma tidigt alltså. Men kom jag hem tidigt? Njääää. Dom ringde och sa åt mej att komma hem runt tolv. Kvart i två var jag hemma. Inte glada föräldrar då iaf. :(  Och på lördagen, då skulle ju Fanny och jag ta tåget till ånge klockan halv nio, bara det att det gick inget tåg halv nio, så det körde till sej. Fick be pappa skjuta upp oss. Kändes inte bra att fråga efter gårdagen, men han var så snäll och sjutsa oss. Var iallafall på träslaget hela dagen, med Fanny, och träffade massa braigt folk :)) Hade ju liksom tänkt att vara hemma rätt tidigt idag med, eftersom vi skulle bort på middag halv fem. Men kom jag hem tidigt idag då? nix. Kvart över fyra var jag hemma. Inga glada föräldrar då heller :(  Bra Hannah, bra! Åkte iaf och firade "moster" klockan halv fem. Trevligt faktiskt. Men så var det ju det där med efterbränningen. Ville så gärna dit, men my parents gillade inte den idéen så himla mycket, med tanke på mina missar. Dom tyckte att jag får faktsikt välja bort nånting, eftersom jag även skulle va i kyrkan på söndagen klockan nio. Men jag tjatade, och sa att "jag orkar", och jag sköter mej" Så jag fick ju gå. Ja, jag skötte mej. Men nä, jag orkade icke! Hade jättekul kväll i ånge, kom hem runt ett. Somnade kanske två. Ställde klockan på sju. Slog upp ögona fem i nio idag. Skulle vara i kyrkan på konfirmation nio! Skitbra hannah, verkligen. Så jag klev upp, och åkte direkt till kyrkan. Men även mina föräldrar fick kliva upp och köra kläder och grejjer åt mej till fränsta. Inte glada föräldrar igen :( Tur att dom förlåter mej iallafall, för dom älskar ju mej ;D
Och nu, är jag trött. Helt slut. Ska duscha nu, och sedan tror jag kanske att emmelie och dennis kommer på terep :D

Imorn börjar sista skolveckan :D Skkiiitbraa :D:D Ska till nöjeshallen efter skolan me u-ledar gänget :D
Jag är bra på gocart, tjalalalala!

Kommentarer
Postat av: fannyb

men jag tyckte ju att vi skulle ta tåget hem, men det tyckte inte du. plus att det var ju inte ditt fel att hon var sen. & när vi var hos tom så sa du inget om klockan tolv till mig lilla gumman, :p<3

2009-06-17 @ 14:04:30
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0