29 juli

Tjoooflöjt! Jag sitter här nu, vid min dator, och det känn underbart! :D Har haft en bra dag. Emmelie kom igår, och vi hade jättemysigt, det var så kul att träffa hon igen :))<3 Idag klev vi upp tidigt. Eller ja, halv tio :p Då tog vi ett morgondopp, tvättade håret och så. Sedan var hon tvungen att åka och jobba, tyvärr.. Sedan resten av dagen har jag legat med nån jävulsk mensverk, trodde jag skulle dö. Men efter lite alvedonknaprande gick de över :) Efter lite stormande väder åkte vi, tillsammans med familjen svensson, och grillade hamburgare vid båthällan. Jättemysigt var de. Sedan drog ida och jag ut på äventyr. Ojojoj säger jag bra, Kul som tusan :D Men nu, har my parents dragit på dans, och jag sitter här, med ida bredvid mej och kollar på smekmånaden. Te och mckor står på tur. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0