27 juli

Idag är ingen vanlig dag för idag är Hannahs födelsedag HURRAHURRAHURRA! Hihi, 16 år blir jag idag :D Har fått massa underbara presener, bl.a. en bärbar dator som jag sitter vi just nu! LYCKLIG! :D åååh jag är så glad :)) Har haft en jättebra dag, med tårta, kakor, god mat, massa fina presenter och människor jag tycker om! Precis som de ska va :)

Fränstafestivalen var 50/50. Fredagen var kanon, vergligen aslyckad! Förfesten hos tom var riktigt kul, och jag träffade massa bra folk :D Lördagen därimot, sög. Förfesten med grillning hos strand var jättekul, men resten av kvällen sög. Helt värdelös. Tur att jag hade min pullan iallafall :)

Men nuska jag nog göra något annat, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0