24 juli

titut i rutan! Jag är hemma igen. Home and alive såklart. Harf haft braiga dagar i sandnäset. i onsdags kom Becca, Emma, Anna, Julia, Moa, Tom och Walle upp för att fira min födelsedag, (i förskott). Fick jättefina presenter och vi hade en kanonkväll! Middag, badtunna, korvgrilling och massa annat mys och bus :D Tack för kvällen <3 På torsdagmorgon, eller ja, 12 var hon väl innan alla kom upp ;) Då åt vi iallafall frukost, och sedan vindsurfade vi järnet! Kulkul :)) Vid tre, halv fyra kanske hon var, då åkte alla hem. Eller inte jag då. Jag tog mej en lång dusch, och la mej sedan och kollade på oth. Myys :) Sedan på kvällen drog celina med oss på nå kakkalas. Typ 159 pensionärer och vi :S Fast det fanns jävulskt med kakor så de dög väl ;P På kvällen sedan blev det film och te med familjen :) Vi åkte hem till verkligheten idag igen, och ikväll blir det party som heter duga! :D Först till Fanny för fixning, sedan förfest hos tom, och senare blir det fränstafestivalen såklart :D Seee ya there!

Förresten, jag fyller år på måndag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0