16 juli

Heeeeellllllooooo :D Jag är in sandnäset camping right now, and it just slutade regna. Blev ingen tältning i måndags, det åskade och regna, ist sov vi hos Bcca. MYYYYS! Jättekul kväll :))<3 Och i tisdags var jag med min pruppunge. Hon e så bra! :D Igår hade jag först två timmars sång, det var hur kul som helst! Löööv it! Och sedan åkte celina och jag buss till stan, utan AC :S Vi åt subway, och sedan gick vi på premiären av harry potter, som harry-fansen vi är. Och filmen var absolut ingen besvikelse. Innehöll både gråt och skratt :) Efter bion åkte vi iaf upp hit. Och idag har jag varit extremt lat. Alltså EXTREMT! Så nu ska jag ut och gå. En lååång promenad får de bli. Kompensation :)
Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0