13 juli

Yo man, peice! Jag är latlatlat. But I don't carecarecare! :D För ikväll ska det tältas med brudarna. Kommer bli kanon :))
Hade en helt okej helg i sandnäset. Rätt så tråkig fredag. Hann med tre promenader i all tråkighet. Lördagen helt okej. Släktmiddag, och det var mysigt. Fast saknade favoritkusin :( Söndagen blev det hemfärd. Alltså igår? Jag har nog tisdag idag, men det är väl måndag? Ja det är det :) Igår iaf, söndag, då var jag med Fanny. Det var jätteroligt. Vi mopedade och äventyrade lite :)) Och idag, som sagt. Lat.
Himlen börjar spricka upp nu, efter dagens busväder. Har aldrig varit med om nåt liknande regnväder :O Helt sjukt, total översvämmning i garaget. Men jag och celina räddade situationen ;) T.o.m. i köket regnade det in av någon anledning :S Men nu är det fint, och nu ska jag laga mat. Puss!



eeeeeh, snygga tjejer? BIG HEART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0