10 juli

Jaaaag ääärr på myys och partyhumör på samma gång ;S Men just nu nöjer jag mej med mys :) I onsdagskväll åkte jag iaf en sväng till beccis med moa. Vi gjorde massa braiga planer för sommaren och de kommer bli kanon! Sedan kom även tom, men han mådde inte så bra så då brummade jag hem :)  Igår var en helhemmadag. Städade bilarna och mådde gott. En prommis hanns med innan regnet kom, och kvällen spenderades med celina, framför OC, med chokladpudding. Hur mysigt som helst! :))<3 Men, jag har nu bestämt mej för, att förutom godiset, ska jag sluta med chips, ostkrokar, kakor och tårta och allt sådant, förutom popcorn :) Och glass då, i sommarvärmen. När nu den kommer..  Känns som om jag alltid hittar massa substitut för godis, så nu tar jag bort det också ;)
Idag vet jag inte vad jag skall göra. Förhoppnings kanske jag hinner träffa FannY? Maaajbyy, och sen ikväll åker vi till sandnäset :/ Vill faktiskt INTE, men har inget val så..
Och till nästa onsdag har celina och jag bokat biobiljetter till harry potter.premiären i stan. Ska bli jättemysigt :)<3
Men nu, ska jag fortsätta att vara lat. Kanske en regnpromenad, vi får se.
Men puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0