Godkväll :)

Hej!
Tänkte hinna me en snabb kort blogg innan de blir slapp framför tvn.
Har inte gjort mycket alls idag. Slappat. Lagade varma mackor till lunch :) Sen tog jag mej friheten att ta en lång, skön dusch. Smetade t.o.m. på lite mascara efteråt. Kände mej så ofräsch så ;) Sen när jag står där me turban på huvve, knackar det på dörren. Och in kommer självaste Emmelie Fredriksson :) Var trevligt med besök tyckte jag :)
 Sen käkade vi middag, och efter det kom jag på att jag lär få göra nationella proven imorn. Så jag kikade igenom kylskåpet efter nåt ät och drickbart, men fann inget passande :P Så då flirta ja lite me pappa, och sen skjutsa han mej till shell så jag fick köpa mej nåt gott :) Vi hyrde en film också, kom inte ihåg vad den heter men ;) Ska iaf gå och se den nu, med min älskade familj :) tackåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0