27 februari

Hej gott folk!
Mår bättre nu, efter helvetesmagsjuka. Fick de igår. Fast de va så konstig, började må illa redan i onsdags, och sov typ ingenting natten mot torsdag för att jag mådde så illa och kände mej så stressad. Men jag började inte spy och hålla på förns igår. Strange. Hatar magsjuka. Har klarat mej i flera år ju! (pepparpeppartaiträ) Fick feber också. Låg och huttra som en tok. Men mår faktiskt bra nu, bortsett från lite huvudvärk. Och de känns jättekonstigt att jag mår så bra, men ändå smittar. Tråkigt. 
Mamma hjälpte mej att göra klar svenskauppgiften igår iallafall. Vi höll på i timmar. Jag låg på madrassen under täcket och sa åt mamma vad hon skulle skriva. Teamwork. 
Ikväll ska mamma och pappa på bio med pär och maria. "Män som hatar kvinnor" ska dom se. Lite avis. Fast jag och celina ska ha myskväll med tacos och gott. Och de är snäppet bättre ;) Om jag nu lyckas få i mej nåt av de goda :P Haha.
Läste nyss en bok om Feng Shui. Och blev väldigt inspirerad! Imorn blir de nog grovrensning på rummet mitt. Nu ser de förjävligt ut. Vill inte vara där inne. Vi får se va lite feng shui kan göra ;)
Och på söndag ska jag äntligen åka till gävle med min kära kusin! Längtar så! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0