24 februari

tjenareitaljenare
bra dag idag. fick äntligen skoltröjorna. snygga var dom. trots att jag inte är ett så stort fan av trycket. sköna som satan. sen fick jag äntligen matteprovet gjort, och de gick bättre än väntat. so-provet gick också bra. kanon faktiskt. sen från två hade vi elevens val, jag satt med katts, fanny och bea. himla trevligt folk de dära, trevligt snack också ;) sen kom ja hem, åt mumsiga makaroner. sen hade pappa och jag en trevlig pratstund om religoner. trevligttrevligt :) sen slängde jag mej i duschen och sen for vi på celinas öppet hus. kul att se allt dom gör, alla är så smarta! :D sen hälsade vi på mormor och morfar en sväng, och kolla in nya köket. efter de brummade vi hem i passaten, och så gjorde vi semlor och hade jättemyysigt :D men ska sova nu ja. godnatt och kärlek till alla braiga människor :D<333333333333


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Kommer du ihåg när vi gjorde en uppfinning då vi gick på skol city? den dära till sofia :D:D för visst var du med va? :)<333

2009-02-25 @ 15:33:57
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: Hannah

jaa de gör ja :D gud va smarta vi va!! :P <333

2009-03-01 @ 12:05:57
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0