22 februari

Halloj :D
Trött är ja nu. Gick och la mej halv 11 igår, eftersom jag skulle upp sju idag. Somnade halv två. Blääh. Var så himla trött men kunde inte sova! Låg till och med och hade yoga och räkna får! :S Menmen. Har vart på berget hela dagen och vart portvakt. Rätt kul faktiskt, och kollat på alla duktiga ungar. Över 100 startande var de. Min älskade celina kom 10 i sin grupp. Asstolt är ja :D Fick lite panik i början bara, eftersom vi bara va 4 portvakter på runt 60 portar, men det tillkom folk så. Till andra åket kom även emmelie och hjälpte till, och fanny serverade oss gooda burgare :D Fast emmelies va en sushi, så hon fick byta ;D Efter en lång dag på berget följde dennis och emmelie med oss hem och käka pizza. Sen låg jag och emmelie och masserade varann och de var jättemysigt. När dom for hem satte jag mej här, funderar nu på att ta en lång dusch med tända ljus och sen gå och lägga mej och läsa. (Bokmal de är ja) Fan va härligt de skulle va. Kanske tillochmed hinner somna till 10? Det skulle vara underbart. Och lyssna på sunday bloody sunday heeela natten lång. Är helt kär i den låten alltså :) Ska ta och göra de nu tro ja. Godnatt klockan åtta på söndagkväll :D<33333333333333333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0