20 februari

Halloj
Halvokej dag igår. Saknade min Katarina grymt mycket på skolan, känns så tomt utan dej :/ Också sköts bajsmatteprovet mitt upp ännu en vecka, eftersom mårten inte hade lämnat de till nån vikarie. Blää, vill ju ha de gjort! Engelskaprovet gick därimot rätt bra. Också dansade vi en timme också. Sen på kvällen blev de dans i erikslund. Rätt kul faktiskt. Lätt värt en ledig dag idag iallfall :D Blir trött på alla negativa människor som ska klaga. Svårt att bara gå dit två och en halv timme, dansa, ha kul och för de få ledigt hela fredagen? damp.
Aja. Sov till 10 idag. Så jävla skönt! Också sen ska min urbraiga mormor skjutsa mej till ånge, så jag får handla lite. Sen blire fixning me fanny, gårn, fest :))
Fast måste städa upp mitt bombnedslag till rum innan nånting annat. Det ligger ingenting i garderoben. Allt ligger på golvet. Inte bra. Och plugga bör jag iochförsej också göra. Men nu äre bara so-provet, matte-provet, franska-provet och bokresensionen kvar innan lovet :D
Men ska ta tag i detta nu. Tackåhej.

lesslessless på allt och alla. nästan iallafall. undantag finns ju. kärlek till undantagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0