18 februari

Hej fitthelvetesonsdag.
Inte vart så jättebra dag idag. Började med att jag försov mej. När jag stod och valde kläder hade celina redan gått till bussen. Så fick jag ett sms där det stod att hon hörde bussen. Fick panik, rev ur allt i hela garderoben, fick tag i en tröja, drog på mej skorna och jackan, sen vare bara att kuta. Med håret på ända, fel skor, skitig tröja, ja, you name it.
Sen slapp jag mattelektionen eftersom vi skulle till aulan, så matteprovet skall göras imorn. I aulan fick vi reda på att vi inte längre är portade från konsum, under visa förutsättningar såklart. Jag tror tyvärr inte de kommer att hålla.
Menmen. Sen fick ja reda på att engelska läsloggen blir flyttad till efter lovet. Ett STORT plus för mej.
Sen franska, hk. Vissa personer vet verkligen hur man ska göra för att få mitt liv till ett helvete.
Sen hade ja kör. Gick rätt så bra, fast var så himla trött. Sen kom ja hem, åt, gick ut och promenera en sväng för att bli kvitt ilskan. Fungera inte så jättebra, och nu sitter jag här.
Ledsen, arg och besviken. Less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0