10 februari

Hej!
Har sovit cirkus 9 timmar inatt. Sköönt :) Mår helt okej idag, förutom den där jävla hostan som aldrig vill ge me sej!!
Vet inte hur jag ska spendera dagen. Lär bara bli till att ta de lugnt. Kurera mami och mej själv :)
Jag och Emmelie hade världskrig igår. Satt och skrek åt varann i 1 och 1/2 timme :P Men de löste sej, as usual :)
Sen skulle jag prova min älskade skinjacka igår. And guess what I found? En vackert ihopvikt 100-lapp i fickan :D:D Så nu löste sej många bekymmer ;) Eller några if :)
Börjar bli jävligt trött nu på att va sådär halvsjuk. För sjuk för att orka va ute, men inte tillräckligt sjuk för att bara kunna ligga och tycka synd om mej själv :/

Och i helgen blire SUM :D Hoppas på att träffa lite av folket från vålådalen kanske? :)
Men så står de på lappen att de ska vara trerätters middag med dans, och att man gärna kan va finklädd. Vad ska man ta på sej då? Antar att de inte duger me älsklingslegginsen och en tröja :S

Men ska gå och rycka upp mej lite nu. Höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0