Uppdatering

Hej jag heter Hannah och har varit usel på att uppdatera
Har varit sjukt mycket den här veckan, har typ inte haft en ledig stund. I tisdags satt jag ju med historian, och på onsdagkväll käkade vi på bykrogen med ledargänget. Sedan på torsdag var vi och lussade för sista gången, på torpshammars herrgård. Vi hade hur kul som helst, verkligen, trots att själva lussandet blev så dåligt att man skämdes ;p Haha, men det gjorde inget, dom sa att vi var bra ändå :)
Och igår, fredag, repade vi först inför julkonserten, och Andrea är fanimej den mest musikaliska människan jag känner. Jag började böla när hon sjöng, då är de bra! Efter det så gick jag och drea ner på stan ett tag och shoppade lite, och sedan bar det iväg hem till henne. Där fixade vi oss och åt middag, och sedan åkte vi till domsaga. Massa bra band som spelade så det var riktigt trevligt. Knäppte massa bilder med Kevins kamera, och dom får jag på måndag så då ska jag lägga upp dom här :)
Självklart har jag knäppt massa bilder själv den här veckan, här kommer dom :)



Lunchade med dessa i torsdags :)



Sedan på torsdagkväll julbord med luciagänget :D



:D



Och i fredags sprang vi ner på stan en sväng! ;)



Snygga brudar! :D



Och efter skolan blev det stan igen med denna snygging! :D



För nog är hon snygg minsann!



Vi åkte hem till henne och fixade till oss litegrann :)



Där träffade vi massa trevligt folk, bl.a den här killen! :D

Mer bilder från igår kommer på måndag ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hannah, du är med musikalisk! :D<3

2009-12-21 @ 00:43:45
URL: http://dreapea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0