God Kväll

Hejsan där!
Nu sitter jag hemma hos familjen Jonsson-Åkerdahl igen, jättetrevlig. Blir här till fredag, då åker jag hem till kära fränsta igen. Idag har varit en rätt så dryg dag. Men med klassen utstår man det mesta. Efter skolan drog jag, Loddan, Christian och Emil ner på stan och kikade runt på lite julklappar. Sedan begav vi oss till San' Remo och käkade lite pizza. Där joinade även Andrea oss, och sedan begav sej Loddan på kör. Sedan blev vi också dissad av Emil så vi andra gick och lunka runt lite till.  Kanske kommer bilder sen, vem vet. Kom hem för lite mer än en timme sen iallafall, och nu ska jag slänga mej i duschen och sen blire te-koppen och grey's anatomy med Lovisa :)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0