3 december

Hejsan folket
Sitter hemma hos Ulf och Sussi. Har suttit här ett tag och innan det var jag nere på stan med Drea. Trevligt var det. Vi kikade runt lite och tog sedan en varm choklad på Barista. Tänkte bjuda på lite bilder från de senaste dagrana här, för jag har inte så mycket att skriva ;)



fika på barista :)



jag älskar verkligen att gå i stan när det är sån julstämning



otroligt snygga brudar måste jag säga! ;D



igår på San' Remo :D



Vår adventsgran hemma. Vi har ju massa snö, men inte här i stan ;(
Alltså jag ÄLSKAR verkligen snön och vintern och kylan. Folk tycker jag
är knäpp, men jag gör faktiskt det. Slalom, pulka och madrass, snöänglar,
snögrottor, snögubbar, snöbolsskrig, RUBBET! :D<3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahah! och jag sitter med besticken i högsta hugg! :D men hannah, ska vi följa varandra med bloglovin? :D

2009-12-04 @ 23:26:43
URL: http://nalohe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0