27 december

Hejsan jag heter Hannah och är trött
Jättetrött känner jag. Orkar typ inte lyfta fingrarna när jag skriver. Illa. Höhö. Har varit i vår älskade slalombacke från halv tio till halv fem idag. Tröttsamt, men ack så härligt! Har inte bara åkt skidor, men det med :) Klockan två dök även mina tränarpolare upp och sa att vi skulle ha träning med barnen klockan tre, vilket jag helt hade missat. Men det gjorde inget. Dom är ju så förbannat söta. Trivs som fisken!

När vi kom hem sedan så blev det middag framför tvapparaten, och nu sitter jag här. Funderar på att släpa mej själv till duschen, men det känns jobbigt.

Imorn blir det iallafall stan med syrran, och jag ska shoppa utav bara tusan :D

Alltså nä, nu får jag kramp i fingrarna, så puss på er!

Men först, grattis till alla som fyller år idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0