25 december

Hejsan alla julfirare och alla ni andra med :D
Jag har haft två kanonbra juldagar här nu, därav dålig uppdatering. Men familly goes first, såklart :D
Har fått massa underbara julklappar, och jag hoppas jag kunnat gett något bra med :D

Idag har vi iallafall först vart upp en sväng på berget, och kollat. Sedan blev de massa pulka och snöbollskrig här hemma. Myyycket trevligt. När vi kom in sen blev de mer julmat, och sedan ordnade jag lite spa för mej själv. Jätteskönt. Dusch med levande ljus, ansiktsmask, fotfilning och heeela kitet ;D

Efter det spelade vi spel tills vi dog av skratt, och sedan blev de film och mys hela kvällen. Såg massa jackssonkonserter bl.a. Och fyfan vilken kung han var! Synd att man skulle inse det nu när han är död. Har iallafall kommit överens med chr att jag ska ha som nyårslöfte att lära mej moonwalk. Good luck chuck! :D

Sedan ryktas det om att kanske mööööjligtvis förhoppningsvis så kan det kanske tänkas att en viss Drea kommer hem lite tidigare från Norge. Huuur kul vore inte de? :D Jag håller tummarna! (Y)


Här är iallafall några av de fina julklapparna jag fick :D




Sen förutom det lite kläder, pyjamas och sånt, ljus, väska, hårspray, presentkort och spatjofs :D
Nöööjdtjej93 :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, du fick lidadan trippeltång som mej! :D

2009-12-26 @ 11:30:45
URL: http://dreapea.blogg.se/
Postat av: bbbbacklund

åååh, jag önskade mig också en trippeltång.. men dom var slut när linus skulle köpa en :o

2009-12-26 @ 15:15:25
URL: http://fanybacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0