24 december

GOOOD JUUUL :D
Wiiihoo, det är julafton och jag har gått tillbaka i barndom. Huu, jag älskar julen. Vaknade halv sju imorse, ivrig efter paket, men tvingade mej själv att somna om. Så vid halv tio klev jag upp och öppnade julstrumpepaktet :D
Innehållande något som är drygt 15 cm långt, mjuka fromer, går på batteri, vibrerar och har olika grejjer man kan sätta på beroende på hur man vill ha det. Gissa?

Uuuue, vilken pervers fantasi duu har!!
Ett manikyrset! :D Jättekul, så nu har jag suttit hela morgonen och lekt med mina naglar. Lyckades cutta mej själv i fingret det första jag gjorde, men shit happens.

Har ätit en underbar frukost nu, som står mej upp i halsen. Men det hör väl till. Och nu ska jag nog gå ner och mysa framför en film eller någor liknande, i väntan på kalle anka och tomten! ;D

Ha en bra jul! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0