16 december

Hallööööö

Alltså godmorgon, skulle man kunna säga, bara det att det är inte en god morgon. Buhu. Jag satt och pluggade historiahelvete från 7 till 12 inatt. Lyckat. Uppstigning 05 imorse, och jag har aldrig varit så här trött i mitt liv. Eller jo, nu överdrev jag lite kanske, men seriöst, jag är så trött att jag mår illa. Blä. Har både historiaprov och GeMu-prov idag, plus att vi har eosredovisning. Jippi.
Nä jag ska inte klaga. Ikväll ska jag med ledargänget och käka middag på bykrogen. Det är höjdpunkten idag. Och att få gå och lägga mig ikväll med vetskapen om att alla årets prov är gjorde. Hur skönt är inte de? :D

Nu borde jag antagligen göra det jag är här för att göra, och det är inte att blogga :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0