13 december

GRATTIS MAMMA!!!!!! :D

Hallå där!
Idag är det tredje advent, och bara 11 dagar kvar till julafton! :D Glad tjej. Men det är inte bara tredje advent, utan och lucia, vilket innebär att det är min älskade mammas födelsedag också :D
Så idag klev vi upp vid nio och bakde scones åt mamma, och sedan lussade vi henne med sång och frukost på sängen. Inte illa! Resten av dagen har vi städat massa, och nu strax ska jag åka iväg till studion och fortsätta på julskivan. Ännu gladare tjej :D :D När jag kommer hem har vi nog massa gäster här, så då blir det tårta och mysm och sedan bär det iväg på mera lussning med luciatåget. Ikväll ska vi nämligen lussa på torpshammars herrgård . Trevligt. Får bara hoppas att vi har en tacksammare publik ikväll än vad vi hade igår, för dom var verkligen... Inte roliga!

Ja igår åkte ju jag med syster på luciamixen i fränsta. Det var väldigt trevligt. Träffade massa braiga människor, och vi åkte hem vid 12-tiden. Kul kväll! (Y)

Aja, jag borde nog sminka mej och göra mej i ordning nu ;) PUSS!




luciamixen igår, mina fullt normala vänner



MOT STUDION!!



Kommentarer
Postat av: rebecka'

JAG VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN !! :D

2009-12-13 @ 20:10:50
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0