12 december

Hallåhallå!
Inatt har jag sovit över 11 timmar! Sjukt skönt iallafall. Jag vaknade klockan kvart i 12 av att Emmelie ringde, vi pratade i kanske 20 sekunder sen la vi på, och då gick jag ner för att käka frukost. Hann knappt komma ner så knackade det på dörren, och vem stod där, om inte Emmelie själv? Då blev jag glad :D Så jag fixade i ordning mej sen åkte hon och jag till fränsta och handla lite, och sedan hem och hjälpte mamsen med smörgåstårta. Sedan myste vi till framför soffan med chockladpudding och grädde! :D

Ikväll ska vi iallafall ut och lussa på Hussborgs Herrgård, och sen efter det blir det nog till att åka till fränsta och kolla på luciamixen och träffa lite folk! Trevligt.

Men nu ska jag sätta mej på motionscykeln en stund, och sedan sätta mej och plugga. Great.

   


Kommentarer
Postat av: bexx

SV:

jaaa :D de va as kul hihi

2009-12-12 @ 18:57:30
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hej! jag har frågestund på bloggen, så gå in och ställ en massa frågor så lär jag svara på dom flesta! så gör mig glad och ställ frågor nu!:) ha en bra söndag, kram!

/Lovisa

www.lovisasundh.blogg.se

2009-12-13 @ 10:17:29
URL: http://lovisasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0