soovasovasovaaa

Är jävulskt trött, men orkar ändå inte ta mej härifrån till sängen! (vilket är ungefär tre meter) Är kissnödig dessutom, men vägen lite toan är ännu längre. Klockan är 23.52, och jag behöver egentligen sova, men pallar inte. Det får bli ett inlägg först.
Sitter och pratar lite med Agnes, hon tipsade mej just om Fjellgren - Vinden, så sitter och lyssnar på den nu. Och blev ännu sömnigare, det var ju helt förtrollande! Wow.
Så kan ju tipsa om den låten då, om det nu är nån jävel som läser min blogg. Haha! Kollade statstiken nyss, och rekordet är 23 läsare. Men det var bara ett inlägg, annars typ 7-8 stycken. Lite patetsikt, men vafan. Jag gillar ju att skriva :)
När jag ändå är på tipshumör kan jag ju slänga in en kommentar om emelojs blogg. http://emelojs.blogg.se Läs den säger jag bara. Riktigt bra, och underhållande. Hon skriver om sin vardag, med en gnutta ironi och bra med humor. Gillar det. Dessutom verkar hon ha ett självförtoende som heter duga, och man blir verkligen stärkt själv när man läser den, för hon tar ingen skit liksom :)  Läs den :)
Och Fanny, ja , Kissie är en nolla. Verkligen :)
Men nu ska jag släpa mej iväg till sängen. Försöka iallafall. Godnatt på er :*

Kommentarer
Postat av: *Em

Gud vad gullig du är! :) TACK! Ska komma ihåg att länka dig i nästa inlägg! :)

2009-08-17 @ 00:50:28
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: *Em

Så, :) Hoppas du blir glad!

2009-08-17 @ 01:52:24
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh vad snällt :) Kanske får någon mer läsare nu då :))

2009-08-17 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0